KANON PRIS PÅ VITARA TURBO ALLGRIP
Pris komplett kr 359 900,-
Leverer Bergen +kr 20.000 for automatgir
[maxbutton name=»Les mer»]
KUN 7 BILER IGJEN!
Vi har sikret oss et begrenset parti med den nye Suzuki Vitara Turbo Facelift. Kampanjen gjelder begrenset antall Vitara 112hk Allgrip (4×4) inkl. det meste av utstyr. Bilene kan leveres i løpet av en dag.
Kjempesuksessen Vitara 4×4 kommer med nye avgiftsgunstige og sportslige 112HK og 140HK Boosterjet Turbo bensinmotorer. De nye kraftfulle turbomotorene gir deg fantastiske kjøreegenskaper i kombinasjon med lavt forbruk!
Med nye Vitara kan du velge mellom to ulike modeller. Vitara 4×4 med 112 HK eller Vitara 4×4 140HK.
Inkludert utstyr:
- Dual Sensor Brake Support
- Filvarsling
- Hill hold control (HHC)
- Softpad dashbord
- Blindsonevarsling
- Adaptive Cruise Control
- LED hovedlys, kjørelys, fjærnlys og baklys
- Kjørecomputer
- Flexi baksete system
- Multifunksjonsratt i skinn
- Klimaanlegg
- DAB+ Radio/CD
- Mye, mye mer
Fra kr 357.800,-
Brosjyre
Vitara Facelift PDF!
Tilbehør
Les tilbehørkatalog her!
VIDEO
Nye Vitara video her!
Prøvekjøæring
Bestill prøvekjøring nå!
Spesifikasjoner
SIKKERHET
Suzuki har noen av markedets sikreste biler. Vitara 4×4 med Norgespakken blir Suzukien med flest sikkerhetsfunksjoner til nå og har selvfølgelig 5 stjerner i EuroNCAP. Bilen har blant annet:
Adaptive Cruise Control (ACC):
Adaptive Cruise Control sørger for at du kjører i en gitt hastighet og tilpasser avstanden til bilen foran. Fartsbegrensningen sørger for at du ikke overstiger hastigheten du har satt.
Dual Sensor Brake Support:
Ved kjøring aktiveres to sensorer – et monokulært kamera og en lasersensor, for å avgjøre om det er fare for kollisjon med et kjøretøy eller fotgjenger.
Filvarsler
Ved hastighet på 60 km/t eller mer blir veibanen gjenkjent via frontrutekameraet. Når det er fare for at bilen vil forlate veibanen vil systemet automatisk sørge for at rattet vibrerer og rette førerens oppmerksomhet mot veien.
ALLGRIP SYSTEM
Suzuki Vitara kommer også med siste generasjons 4wd system kalt Allgrip.
Med dette systemet kan kan man velge mellom 4 innstillinger.
- Automatisk firehjulstrekk: Her kjører man med tohjulstrekk og firehjulstrekken kobbles inn straks behovet melder seg
- Sport: Her ligger bilen inne med firehjulstrekk og motor effekten økes. Senitiviteten på Esp og antispinn blir justert ned slik at man får maks effekt ut i hjulene
- Snow: motsatt av Sport. Esp og antispinn svært senitiv slik at kjøring på snø er optimalt med tanke på veigrep.
- Lock: Her låses firehjulstrekken slik at man kan komme seg løs ved ekstreme forhold.